niedziela, 10 grudnia 2017

Świąteczny blejtram dla Cherry Craft

Patrzyłam i patrzyłam wokół na podobne aż nadszedł moment, że usiadłam i zrobiłam swój. Najlepsze, że w ciągu kolejnych dni powstał już nowy w zupełnie innej kolorystyce :) Jak widać zebrałam siły ostro.

Mimo że u mnie mało kolorowo to pokazuję mega optymistyczny, mega kolorowy blejtram przygotowany dla Cherry Craft.

W sklepie znajdziecie ogrom nowości: szyszeczki, złote gałązki, ryżyki, gałązki głogu. Ja dołożyłam cynamon, anyż, dzwoneczki, kulki brokatowe i kamyczki. 





Mam nadzieję, że podoba się Wam taka praca.

Pozdrawiam serdecznie.


5 komentarzy:

  1. Przepięknie :) Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam grudniowo-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się podoba! Śliczna jest.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, taki ciepły i klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca jestem pod wrazeniem.Szczesliwego Nowego Roku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...